ett halv år kvar!

Godmorgon! :)

Hostat mesta dels av natten, min förkylning tycks aldrig
försvinna helt. Man blir så jäkla törstig av att hålla på och
hosta.

Så direkt efter detta inlägget ska jag springa ner till köket
och dricka! Har vart vaken sen 9 men legat i sängen och
kikat lite tv. Insåg just att det är 3 mars idag.

Vilket betyder att det är exakt ett halv år kvar tills jag blir
18! Ni fattar inte hur mycket jag längtar..

Törstar snart ihjäl, så nu springer jag ner
och dricker ett stort glas vatten. TTYL ♥

Blir så otroligt sugen på sommar när jag ser denna bilden!

(Bild från värmland i somras.)
Foto: Me, myself and I


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin bild jag vill ha sommar nu. Är allt bra med dig?

2010-03-03 @ 12:39:44
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0