morning.

Godmorgon! :)

Precis när jag och Johan skulle börja se film igår ringde Josse från
jobbet. Hon undrade om jag kunde jobba idag 15.00-22.00. & jag
hade inga speciella planer för idag, så självklart tackade jag ja!

Så idag blir det alltså jobba stängning, lite segt med stängning. Men
pengarna är stört gooooa på söndagar. Så det kommer att gå super.
Thilda jobbar även någon timma samtidigt som mig så det blir nice.

Tror hon slutade vid 16.30, men det blir ju iaf 1½ timme samtidigt.
Inte ofta det händer förstår ni. Yeye, Johan och jag såg iaf bara på
film igår och lite på melodifestivalen. Jag somnade som vanligt, haha.

När han drog hem somnade jag typ direkt. Vaknade vid 10 och har
legat och sett på tv tills nu. Ska kila ner och äta frukost nu tänkte
jag. Sen blir det dusch och fix :)

TTYL ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad bra! Jag med =)

Okej, men du passar as bra i det =)

2010-03-07 @ 11:37:54
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: viktoria

Va fint håret blev, nej jag ska vara med min pojkvän va ska du själv hitta på? =)

2010-03-07 @ 11:58:39
URL: http://viickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0