yeeeeeeeeeeees =D

Nu är Ammi galet glad! Har letat efter någon som kan ta min
tid idag i en hel vecka. Men det är så att typ halva jobbet är
på kurs nere i jönköping.

Så det finns inte många att fråga. Men Louise har räddat mig
nu, så jag hinner med min träning. Kommer bli sjukt stressigt
från jobbet till träningen, men de är de absolut värt!

Jobbar bara 13.00-16.00 nu, så tar hon de tre timmar som är
kvar. Ni förstår inte hur tacksam jag är. Vill verkligen inte missa
mina träningar.

Men vill ju samtidigt inte krångla med tiderna på jobbet. Tur att
de löste sig så här bra idag. Kanon! :) Nu måste jag gå och ringa
mamma så att hon är med på att hämta mig vid 4.

TTYL ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Therese

Nöpp, skitsegt^^

2010-03-10 @ 09:55:17
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, men de är ju fortfarande vinter typ^^

2010-03-10 @ 10:01:48
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0