baby put the work in like a champion.

Chacha Ammi the snoorgirl här!

Okej, seriöst nu. Träningen gick fint, tyckte dock de var jobbigt med publiken
så nära men de funkade. Var riktigt jobbigt att dansa eftersom jag är så sjukt
förkyld men det gick. Efter träningen drog jag och jobbade stängning och jag
trodde seriöst jag skulle svimma sista timmen.

Haha, mådde så sjukt dåligt. Men nu har jag fått i mig ipren och febern börjar
nog gå ner lite nu. Vet att man inte ska träna när man är sjuk, men vi har ju
som sagt uppvisning på söndag så jag var ''tvungen''. Nu har jag lovat mamma
att ligga i sängen och vila imorgon, vi får se hur de går me de..

Sen blir de massa dans i helgen igen, I like. Jag och min danspartner Carro ska
få börja tävlingsdansa till hösten, som jag längtar! Det kommer seriöst bli grymt
kul att få åka runt till massa olika städer på tävlingar. Så nu har jag bestämt mig
för att bara gå i disco och feminine vibe till hösten.

Ska som sagt börja skolan till hösten igen, plus att jag jobbar och jag vill ha tid
för mina vänner och familj också. Att tävla kommer ju ta mer tid än va dansen
gjort denna terminen, så jag tror det duger gott och väl med två danser till hösten.

Ska gå in på svt play och se kvällens avsnitt av andra avenyn
nu. Hoppas ni har haft en fin dag/kväll :) Blog you later <3

Vi har vår första tävling i september, taaaagga?


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vet =D

2010-05-05 @ 23:41:12
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: yulia ♥

sv: tack :)

2010-05-05 @ 23:49:22
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0