haft en sjukt bra dag.

Kom hem för en timme sen ungefär, jag har haft en riktigt bra dag. Men det går som
sagt inte ha en dålig dag med Elin, hon är verkligen bäst! Vi lagade mat och åt direkt
när hon kom hit, sen ringde min vän Ricki och så bestämde vi att jag och Elin skulle
komma till skövde.

Vi tog bussen dit och träffade Ricki och även lilla Laxen, jag har inte träffat dom på ett
bra tag. Så det var härligt att träffa dom igen! Båda grabbarna har fått körkort nu under
tiden jag var på Öland, så det blev självklart strög. Sen plocka vi upp någon Emma och
så drog vi upp till något berg och satt där och satt.

Jag och Elin blev så galet rastlösa så vi spelade in en liten video. Gud vad jag garvar nu
när jag tittar på den, haha. Ricki drog hem för att plugga kring 20 tiden och då träffade
Laxen, jag och Elin två av Laxens kompisar en stund. Sen tog Elin och jag bussen till
Lidköping vid halv 10.

Där hämtade Anton oss och så drog vi hem till honom. Efter en stund kom Johannes och
hämtade mig och Elin så drog vi till donken och käkade. Jag träffade Johannes på en fest
jag var på helgen innan jag drog till Öland så det var ju såklart kul att träffa honom igen.
Efter donken drog vi tre hem till Anton igen och så blev de filmkväll. Mysigt!

Min första dag här hemma efter Öland hade inte kunnat bli så mycket bättre än vad den
blev. Elin och jag har bara känt varandra i ca 3 veckor, men det känns som om vi vart
bästisar sen vaggan. Vi klickar så jävla perfekt, sjukt glad över att jag träffat henne. Jag
hoppas på en lång och fin vänskap med henne.

Ska ladda upp hennes och mina videos från idag på videofy nu och lägga upp dom
här innan jag kryper ner i sängen. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! :) TTYS ♥

Elin and moi på bussen till skövde

Elin ritar på Laxen, vi hittade en spritpenna på bussen så vi var
på allt och alla med den. Ricki slängde dock ut den över berget
senare för han fick ryck på oss, haha han hade en dålig dag..


Jag ritade lite på Elin, Bill and Bull in my heart ♥

Vi var även en liten sväng på Max idag. Elin hade aldrig vart
där innan så här har ni turisten Elin framför Max, haha! & en
liten lax bakom henne.


Elin och jag kan inte sitta still så när dom andra käka lekte vi
utanför Max. Vi fick ragg på denna lillkille, han
tjatade så om
att få vara med på bild. Så det fick han, cute huh? Haha!


Jag klättrade lite på klätterväggen, smidig som ett kylskåp!

Som sagt, pennan kom till användning till de mesta

Hahahahaha, Elin hittade en rolig leksak när vi skulle ut och
möta Johannes för att dra till donken. Gosh vad vi garva, så
sjukt skön är hon!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Lovisa - En av Göteborgs bloggar

Haha, ser ut som ni hade en riktigt kul dag! :)

2010-05-18 @ 15:20:30
URL: http://lovezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0