I could be mean, I could be angry, I could be fake, I could be stupid. You know I could be just like you.

Har knappt sovit något i natt heller, går fan inte sova när det gör så sjukt ont
i halsen. Men det är ju sweet med lite halsfluss. Seriöst nu, ni som har skrivit
att ni aldrig haft halsfluss ska verkligen vara överlycka för de!

Jag ska alltid lyckas få dom mest äckliga och jobbiga sjukdomarna, great. Låg
iaf och tittade på hajen2 i natt på kanal 5, haha så tråkigt. Men de går ju aldrig
något bra på tv på nätterna, så de fick duga. Så grymt dåligt filmat så att man
bara garvar.

Sov i kanske två timmar och vid 5 sket jag i att försöka sova för de gick iaf inte.
Så sen dess har jag legat och sett på tv och räknat hål i väggen typ, kul liv man
får när man är sjuk. Ska iväg till Skövde om någon timma för att köpa resten av
pencillinet, blir skönt att få komma ut lite!

Ni får ha en fin dag, så hörs vi lite senare. Kisses ♥

2 dagar kvar så är jag äntligen på Öland. Fan
vad jag ska njuta trots att jag har halsfluss!


(Bild från Öland förra våren.)

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: yulia ♥

sv; ja! det tycker jag också att man borde vara (y)

2010-05-09 @ 11:57:00
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0