måndaag.

God eftermiddag! :)

Min bror är fortfarande sjuk och han blir så himla gullig och mysig när han
är sjuk. Så jag har vart med honom ända sen jag vaknade kring 11 tiden.
Därför uppdaterar jag först nu, klart att familjen går före liksom.

Hade en superhärlig dag igår verkligen, vädret var helt underbart. Jag och
Joakim låg ute på gräset på en filt typ hela dagen, så blev de lite film sen
på kvällen. Hade med andra ord en riktigt slapp söndag, men det var skönt
att bara ta de lugnt igår.

Vädret är underbart idag också, så när lil sis kommer hem från skolan lär
vi dra ut och sola och ha massa girltalk. Mysigt! Yeye, nu måste jag gå och
ringa ett samtal. Hoppas ni får en fin dag :)

Blog you later <3

(moi ute igår, man blir på så himla bra humör av fint väder!)

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Ne, har varit sjuk hela denna helgen också :(.

2010-05-24 @ 13:40:25
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe aa :)

vad haru för dig då? :)

2010-05-24 @ 13:50:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0