pannkakor är nog inte riktigt min grej.

God eftermiddag! :)

Dagen igår blev inte riktigt som planerad, så därför blev de inte någon mer update
igår. Men jag har tänkt på de, jag har ju blivit rätt dålig på att sätta mig vid bloggen
och uppdatera. Jag är med mina vänner och familj istället.

Det som är positivt med det då, det är ju att jag alltid har något att berätta sen när
jag väl har tid för bloggen. För då har jag vart ute på något och de har hänt mer än
att jag tagit en dusch eller ätit lite mat liskom. Ah, ni förstår hur jag menar!

Så egentligen är det ju bara positivt. Hur som helst, igår var jag med Joakim och vi
såg film och lite sådär. Vid 18.00 tiden skulle han egentligen dragit hem men det blev
inte så, han stannade kvar och gjorde pannkakor ihop med mig och lil sis. & herregud
säger jag bara, haha!

Vi höll fan på att slå ihjäl varandra nere i köket, alla hade sin egna åsikt om hur de
skulle stekas och hur smeten skulle göras. Haha, jag la ner att ens försöka steka en
för det blev ändå inte bra. Att steka pannkakor är inte alls min grej alltså! Men lil sis
och Joakim bråkade om vem som skulle steka dom och de turades tillslut om.

Pannkakorna blev redigt fula när dom väl var klara. Men dom blev iaf goda! Efter typ
4 timmars slit med dom där jävla pannkakorna drog lil sis hem, haha tog ju hur lång
tid som helst att göra skiten. När hon drog hem diskade jag och Jocke, sen satte vi
oss ute i tvrummet och såg på tv och typ halvsov.


Vid 12 var vi hungriga igen så då drog vi in och köpte lite mat på donken. Känns som
jag inte gör annat än äter? Haha, efter vi ätit klart blev de lite tv igen och sen drog han
hem och då somna jag så fort jag nuddade sängen. Så jaaa, här har ni svaret på min
dåliga update igår. Hoppas ni hade en bra dag igår och får en lika bra dag idag! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, TTYL ♥

Lil sis och jag målade naglarna på Joakim. Läckert, huh? ;)

Jockepocke and moi mitt inne i en diskussion om hur vi skulle
göra för att få smeten till 4 och inte 2 personer. Vi var ju inte
riktigt överens om man säger så ;)


Här höll Evelina på att ge upp, haha ni
skulle hört henne. Lite föööör söt (:


Asså pannkakor är galet gott, men att göra dom själv var helt
klart varken min, Evelinas är Joakims grej. Haha, lite väl ljust
resultat kanske?



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo :(

2010-05-26 @ 12:47:08
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: bella

åå va gott med pannkakor :]!!!

2010-05-26 @ 12:57:42
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0