siba killen ligger inte bra till.

Hellu sötnosar!

Gosh vad arg jag var igår, mitt mobila bredband slutade het plötsligt bara att fungera.
Så fick jag upp ett meddelande där de stod att min surfvolym var slut. Det sa inte mig
ett skit, men så kom de upp en sida med information så läste jag lite där. Jag ska fan
köra upp Internetstickan i röven på killen som sålde de till mig!

Jag frågade honom 1000 gånger om de va några speciella timmar man fick surfa eller
sådär. Men nej, köpte man en vecka fick man surfa precis hur mycket som helst hela
den veckan sa han. Han kan ju bara köra upp något, det är begränsat med hur mycket
mb man använde för olika sidor man var inne på osv.

& jag hade tydligt redan förbrukat mina 2 gb som gällde för en vecka. Det sa han fan
inget om så gissa vem som fick ett utbrott igår? Detta mobila bredbandet är ju seriöst
värdelöst. 89 kronor för en vecka så kan man inte ens surfa en vecka. Jag hatar siba
dom är så jävla pengakåta så det är sjukt.

Ska ALDRIG mer köpa något där, dom får allt att låta så otroligt bra och så är de rena
skiten. Det var exakt samma när jag köpte min mobil, då lura dom på min mamma en
garanti till min mobil för ett år som JAG fick betala. Sen när mobilen väl gick sönder fick
jag inte lämna in den? Sämst service or what!?

Jag gick in till min bror och Lenas stuga igår kväll efter att modemet slutat fungera. Hade
lite utbrott inne hos dom en stund och när jag lugnat ner mig gick vi in till stugan där jag
och päronen bor och så körde vi poker. Vem håva in alla marker? Moi! Det gjorde mig på
bättre humör så när jag väl gick och la mig igår var de en glad Ammi igen.

Men gosh vilken jävla bitterf*tta jag var precis när modemet la av och typ i en hel timma
efter. Mensvärk, halsfluss plus något som inte gick min väg var ingen bra blandning. Idag
har jag iaf haft en superbra dag, skriver om den strax. Nu har ni iaf fått en förklaring till
varför det inte kom upp någon mer update på kvällen igår eller under hela dagen idag.

Hoppas ni haft en bra dag! :) TTYS ♥

Lena & Emil igår kväll när vi spelade poker

De gick visst inte så bra för vissa.. *host* Emil *host*

Men för andra gick de bättre. Ammi håva in! Slutade med att
jag hade alla marker hos mig. What can I say? Någon måste
ju vara den som vinner, antar att jag blev den där någon ;)



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0