sista kvällen..

Buuuuhuuuuu, ni kan inte förstå vilken ångest jag har nu. Jag vill verkligen
inte hem, har inget roligt alls att komma hem till. Vännerna då såklart! Men
annars har jag inget jag ser fram emot, bläääääääääääää.

Kilar ut nu och möter Sebbe och hans polare nere vid stranden. Dom tänkte
nog ta en dopp och sen drar vi in en sväng till Borgholm och köper massa flöt
och så blir de filmkväll. Ska försöka att inte somna som jag gjorde igår/natt,
ikväll ska jag vara social.

Nästa update får bli imorgon, för nu ska jag ta vara på de få timmarna som vi
har kvar här nere. Vi åker som sagt hem imorgon igen och då är det två hela
månader kvar tills jag får komma ner hit igen, jag kommer avlida..

Ha en fin kväll så hörs vi imorgon. Kisses ♥

Här har ni en liten video från en affär vi var inne i idag. Haha,
herregud vad jag garva när jag fick se dessa. Min humor asså..



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

aufaN;D

2010-05-15 @ 23:38:23
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: E M A

hey :D whats up?:)

2010-05-16 @ 10:50:43
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0