tyra verkar galet skön.

Har sett på avsnittet av Bella & Tyra show nu som sändes i torsdags. Nu kan jag
förstå varför folk var så otroligt upprörda över Kissies beteende mot Bella & Tyra.
Jag förstår inte hur hon kan med att svara så spydigt på alla frågor. Hon hade ju
redan bestämt sig för att Bella och Tyra var helt dumma i huvudet.

Både Bella & Tyra försökte verkligen och de båda stod med öppna armar trots att
det är Kissie som hoppat på dom i sin blogg och inte tvärtom. Att Kissie slängde ur
sig ''bitches'' precis när hon gick ut ur studion visar ju bara hur otroligt osäker hon
är på sig själv och att hon är grymt omogen. För hon tyckte ju seriöst att hon var
asball när hon fick de sagt. Inte så jävla ball när hon sa de bakom en vägg.

Hon hade knappt aldrig ögonkontakt med varken Bella eller Tyra, de visar också hur
osäker hon är. Sen hade hon knappt inte svar på något dom fråga henne om. Det går
bra att sitta bakom en datorskärm och vara kaxig, det är inte svårt. Det klarar liksom
vem som helst av, men när de kommer till att ta saker irl då är folk riktigt fega. Tycker
det är pinsamt hur man kan vara med att vara sån.

Nej nu ska jag inte skriva mer vad jag tycker om detta. För folk blir ju helt galna så fort
man skriver ut sina åsikter. Det är ju så, åsikter är som barn -Man tycker bäst om sina
egna. Måste bara säga att jag tycker att Tyra verkar så himla skön, i flera saker hon gör
känner jag igen mig själv. Älskade verkligen hennes kommentar i slutet på hennes och
Bellas eftersnack.

Tyra sa att de skulle gå och ta ett glas vin, Bella svarar med att hon behövde mjölk efter
detta möte me Kissie. Så svarar Tyra att hon fan i mig behövde en orgasm efter mötet.
Haha, så jävla skön! & det var en sån där typiskt grej jag själv kunde kläckt ur mig.

Hon känns som en brud som pratar
först och tänker sen, precis som jag.


Från och med nu är Tyras blogg min favorit ♥


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0