vi rymmer bara du & jag.

Jag hatar tanken av att jag inte kommer vakna upp på Öland imorgon. Jag
vet att jag precis har kommit hem, men jag vill så hemskt gärna bort igen.
Min semester hade ju just börjat, jävla skit.

Ligger och smsar med Thilda nu och hon vill också bort. Utan att överdriva 
de minsta så hade vi världens bästa vecka ihop nere i Kungshamn i somras.
Jag vill ha tillbaka den veckan så jävla hårt. Thilda, vi rymmer? ♥

''Då känns dagen ganska svår och min oro skär djupa sår. I ett
hjärta som längtar och jag måste fara här ifrån. Vi rymmer bara
du och jag, rymmer bara du och jag, rymmer bara du och jag..''


(Bild från Kungshamn förra sommaren)

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Thilda

Skulle göra allt verkligen, vill det så jävla gärna. Förra sommaren på kusten var den bästa veckan, helt seriöst. jag vill ha det så i sommar igen.. <3 vill det mer än ngt annat!!!!!

2010-05-17 @ 17:13:54
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0